Sim Finland Oy perustettiin vuonna 1994, kun suomalaisen hiusalan konkari Seppo Iso-Mustajärvi palasi takaisin alalle kymmenen vuoden tauon jälkeen. Sim Sensitive -brändi kiteytyi ajatukseen tarjota hiusalan ammattilaisten liiketyöskentelyyn monipuolisia ja korkealaatuisia tuotteita hyvän palvelun siivittämänä. Raaka-aineiden puhtaus- ja terveellisyysnäkökohdat johtivat täysin hajusteettomien tuotteiden valmistamiseen.
Hajusteettomien ja hypoparfymoitujen tuotteiden kysyntä kasvoi ja niiden asema vahvistui edelleen kampaamoliikkeiden arkipäivässä. Tämä johti Hyvän Ilman Kampaamo -ideologian syntymiseen. Puhdas, raikas ja täysin hajusteeton työympäristö toi kampaamotoimintaan muutakin, kuin terveydellistä lisäarvoa.
Sim Finland Oy rakennutti isommat, kaikkiaan 5000 neliömetrin suuruiset tuotanto- ja toimitilat Ylöjärvelle.
Sukupolvenvaihdos. Johtamisen, luovuuden ja kokemuksen viestikapula siirtyi Tatu ja Jyri Viherman käsiin.
Sim Sensitive on saavuttanut vahvan aseman Suomen markkinoilla ja myös vienti vetää voimakkaasti. Vakituisten kanta-asiakkaiden lisäksi Hyvän Ilman Kampaamo -idea on hyvässä nosteessa, sillä konseptin mukaisia kampaamoja on eri puolilla maata noin 230 ja kiinnostus näyttää yhä kasvavan.